تولیدی بهترین کفش چرم مردانه

تولیدی بهترین کفش چرم مردانه و کفش ایمنی یحیی مدل 99 این محصولات را از طریق مراکز توزیع خود در سر تا سر کشور پخش می کند، تولید کفش چرم در ایران توسط برند های مختلفی انجام می شود که هر کدام از آن ها طرفداران خاص خود را دارند، کفش چرم مردانه در دو نوع چرم مصنوعی و چرم طبیعی تولید و روانه بازار می گردد، هر کدام از این دو نوع دارای ویژگی های مربوط به خود هستند که بر اساس آن خریداران یکی از آن ها را انتخاب می کنند.

تولیدی بهترین کفش چرم مردانه

مراحل تولید کفش چرم مردانه

مراحل تولید کفش چرم مردانه تولید کفش مردانه و کفش غواصی دارای مراحل مختلفی می باشد اما به طور کلی در سه مرحله انجام می گیرد که در ادامه به هر کدام از آن ها می پردازیم و توضیحات مختصری از آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

  • برش چرم: برش چرم از طریق قالب‌ های فولادی و به استفاده از دستگاه پرس هیدرولیک انجام می‌ شود، بخش های مختلفی که در کفش قرار است کار شود از طریق الگو مشخص شده که همان قالب ها هستند، پس از انجام برش برش های مشابه روی یکدیگر قرار می دهند و به صورت مجزا آن ها را تفکیک می نمایند تا مرحله بعد انجام گیرد.
  • دوخت قطعات چرم: مرحله دوخت توسط چندین کارگر انجام می شود که هر کدام وظیفه مشخصی دارند، مثلا یکی از کارگران مسئول دوخت قطعات جلوی کفش است و بعد از آن کار را به نفر بعدی که مسئول گذاشتن سوراخ های بند کفش است تحویل می دهد، پس از سرهم کردن قطعات چرمی و دوخت آستر داخل کفش، زبانه متصل می گردد، در این مرحله کار را حرارت داده و با استفاده از قالب به آن شکل می دهند، بخش های دیگر شامل محافظ انگشتان و ضربه‌گیر پاشنه نیز تهیه می گردد و به مرحله بعد ارسال می شود.
  • مونتاژ کفش چرم: در این مرحله بخش رویی کفش به زیره آن متصل می گردد، به این ترتیب رویه کفش را در قالب مخصوص گذشته و آن را تا حد امکان کش می دهند که فرم کفش حفظ شود و سپس زیره آن را از طریق چسب های بسیار قوی به آن متصل می کنند و از تونلی با حرارت معین عبور داده تا سریع تر فیکس شوند.

شرکت پخش کفش چرم مردانه اصل

شرکت پخش کفش چرم مردانه اصل کفش های چرم موجود در بازار از طریق شرکت های پخش کفش چرم که در ارتباط مستقیم با تولید کنندگان هستند در بازار توزیع می گردند، این شرکت ها کفش را به صورت عمده و در تعداد بالا به فروش می رسانند به همین دلیل قیمت خرید آن بسیار مقرون به صرفه خواهد بود به همین دلیل بیشتر کفش فروشی ها کفش های فروشگاه خود را به طور مستقیم از این شرکت ها خریداری می نمایند.

مجموعه ما نیز یکی از شرکت های پخش کفش چرم مردانه اصل است و این محصولات را بدون محدودیت در سراسر کشور توزیع می نماید در صورتی که شما نیز از خریداران این محصل هستید می توانید برای ثبت سفارش خود از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت با ما ارتباط برقرار نموده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید، سفارش شما در اسرع وقت به محل مورد نظر شما ارسال می گردد.

2

  1. سلام و درود
    استان تهران (شهرستان شهریار)
    فروشگاه کفش اورجینال هستیم
    برای معرفی برند شما (با تولید محتوا)
    و نمایندگی فروش شما مایل به برقراری ارتباط هستیم . متشکرم

    کیانوش نوریان رفیعی

    • سلام، وقت شما بخير؛
      لطفاً براي دريافت پاسخ سوالات خود، از طريق پر کردن فرم “آغاز همکاري”، در ابتداي همين صفحه، در انتظار دريافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشيد. مشاورين ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما