صادرات صندل زنانه روفرشی به کشورهای حوزه خلیج فارس

صندل زنانه روفرشی و کفش فوتبال آدیداس کوپا  از وسایل بسیار خوبی می باشد که امروزه اصولاً همه بانوان می‌توانند طبق نیاز و سلیقه شخصی خود از انواع متنوع آن استفاده کنند. اصولاً ‌این صندل های طبی کیفیت خوبی را به همراه دارند. صادرات انواع صندل های روفرشی یکی از بهترین و بزرگ ترین صادرات به حساب می آید که ایران یکی از فعالان و صادرکنندگان این کالا به کشورهای حوزه خلیج فارس است و هرساله از این طریق ارز آوری خوبی برای کشور داشته است.

صادرات صندل زنانه روفرشی به کشورهای حوزه خلیج فارس

بررسی موانع موجود برای صادرات صندل روفرشی طبی

بررسی موانع موجود برای صادرات صندل روفرشی طبی در حال حاضر صنعت کفش و انواع صندل های معمولی و روفرشی طبی و کفش فوتسال در منیریه با مشکل عدم وجود نقدینگی و کمبود سرمایه در گردش، فرسوده بودن و به‌روز نبودن ماشین‌آلات صنعت کفش، عدم وجود مواد اولیه مرغوب داخلی و پایین بودن دانش تولید مواد اولیه و نبود شرکت‌های بازرگانی تامین مواد اولیه، بالا بودن نرخ بهره تسهیلات اعطایی به صنعت کفش، پراکنده بودن در سطح شهر و عدم امکان توسعه واحدهای کفش و عدم وجود شهرک‌های تخصصی صنعت کفش، نبود تکنولوژیست در طراحی و به‌روز نبودن بخش طراحی و عدم وجود واحدهای تحقیقات و توسعه، پایین بودن سطح دانش و عدم وجود هنرستان و مراکز فنی و حرفه‌ای و دانشگاه فعال صنعت کفش، روند رو به افول نظام استاد شاگردی و عدم تمایل جوانان تحصیل کرده به اشتغال در صنعت کفش مواجه است.

نبود شرکت‌های صادراتی مستقل و عدم وجود شیوه‌های مدرن بازاریابی و تجارت از قبیل گشایش اعتباری و تجارت الکترونیکی و عدم وجود مشوق‌های صادراتی، نبود و عدم توسعه فروشگاه‌های زنجیره‌ای، مالیات ارزش افزوده و افزایش مالیات بر درآمد که به طور سالانه در حالی که وضعیت فروش در حال پایین بودن است، عدم وجود زیرساخت‌های لازم برای تولید محصول مشترک با همکاری برندهای معتبر خارجی و نداشتن استاندارد مدون برای تولید کفش را از دیگر مشکلات صنعت صندل و کفش های چرمی می توان نام برد.

صادرات این محصول به کشورهای مختلف سبب شده است تولیدکنندگان این محصول به تولید بیشتر و باکیفیت‌تر صندل ترغیب شوند. از سویی از صادرات صندل ارز قابل توجهی نیز وارد کشورمان خواهد شد. صادر کنندگان صندل مردانه باید توجه داشته باشند که برای دستیابی به تجارت پرسود باید این محصول را مستقیما از تولیدکنندگان صندل روفرشی مردانه یا از نمایندگی های فروش آن ها خریداری کنند. صندل زنانه روفرشی ارائه شده توسط این مراکز ارزان تر از سایر بازارهای فروش است.

چگونه می توانیم در صادرات صندل روفرشی چرمی ممتاز باشیم

چگونه می توانیم در صادرات صندل روفرشی چرمی ممتاز باشیم صادرات انواع صندل زنانه از طریق مرکز صادراتی امکان پذیر گردیده است. امروزه بخش عمده ای از صندل های ایرانی بر اساس استاندارد های جهانی تولید می گردد.طراحان صندل و کفش هر ساله ایده هایی جدید و نو را وارد بازار می نمایند. ایده هایی که برای تمامی افراد مهم خواهند بود. اما برای موفق بودن در زمینه حوزه صادرات انواع صندل های روفرشی ، ابتدا باید نیاز کشور مقصد را دانسته و سپس با طراحی های زیبا و دلربا و با استفاده از بهترین کیفیت و مواد اولیه، در این راه به موفقیت دست یافت.

صندل زنانه یکی از محصولاتی است که همواره از قدیم الایام تا اکنون مورد توجه بسیاری از بانوان در سراسر جهان قرار گرفته است و تولیدکنندگان زیادی در سراسر جهان در تولید این محصول پرطرفدار، فعالیت گسترده‌ای دارند. ایران نیز یکی از کشورهایی است که در تولید این محصول فعالیت چشمگیری دارد و همواره سعی دارد تا با کیفیت ترین محصولات را تولید و عرضه کند.

همچنین بسیاری از تولیدکنندگان ایرانی این محصول را با کیفیت های بی نظیر و مرغوبی تولید می کنند که آن را جهت صادرات به کشورهای متقاضی در نظر می گیرند و از طریق صادرات آن رونق مالی چشمگیری را در اقتصاد ایران به وجود می آورند. صادرات صندل زنانه، بچه گانه ومردانه به کشورهای مختلف درآمدزایی چشمگیری را برای تولیدکنندگان این محصول به همراه آورده است. صادر کنندگان نیز از صادرات صندل مردانه مشکی به سود مطلوب و مدنظر خود رسیده‌اند. صادرات این محصول همچنین ارزآوری خوبی برای کشورمان داشته است.

بررسی جایگاه ایران در صادرات انواع صندل روفرشی

بررسی جایگاه ایران در صادرات انواع صندل روفرشی حدود ۹۰ درصد صادرات ایران به کشور عراق، افغانستان و آذربایجان صورت می‌گیرد. همچنین عراق به تنهایی سهم ۵۶ درصدی صادرات ایران را دارد. ۲۶ درصد صادرات کفش نیز به کشور افغانستان و مابقی به کشور آذربایجان صادر می‌شود. در بازار واردات ۳ میلیارد دلاری کفش روسیه جایگاه ناچیزی داریم و دلیل اصلی آن این است که بیش از ۵۰ درصد کفش‌های وارداتی به روسیه با رویه چرمی است که صادرات آن‌ها از ایران ناچیز است. همچین بیشتر تولیدکنندگان کفش در ایران حدود ۹۱ درصد در شهرهای قم، تهران، تبریز، خراسان رضوی و یزد مستقر هستند.

صادرات انواع صندل و دمپایی از کشور ایران به کشورهای دیگر در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته است.جالب است بدانید استان قم در این امر تجارت نقش پررنگ و قابل توجهی دارد. دلیل آن هم حضور و فعالیت کارخانه های دمپایی در استان قم و ظرفیت این استان در کار تولید انواع دمپایی،صندل و کفش می باشد. صادرات عمده مرغوب ترین صندل بندی با استفاده از شناسایی مسیر های جهانی آغاز گردیده است. این صادرات می تواند بخش مهمی از مسیر های مورد نیاز بازار های جهان را به صورت اختصاصی در دست بگیرد.

قیمت صندل های مرغوب ایرانی عامل مهمی است تا بتوان با استفاده از آن در بازار های جهانی رقابتی منحصر به فرد را ایجاد نمود. تنوع سلیقه خریداران صندل موجب گردیده است تا امروزه مرغوب ترین صندل بندی به عنوان یکی از محصولات بسیار جذاب و پرفروش محسوب گردد .

قم با دارا بودن حدود ۲۰۰ واحد صنعتی فعال در زمینه تولید کفش مخصوصا کفش ماشینی رتبه اول کشور را به خود اختصاص داده است و با توجه به اینکه صنعت کفش و دمپایی اهمیت دارد و بالا بودن کیفیت و تولید این محصول بر اساس نیازهای مشتری برای تولیدکنندگان این صنعت مهم بوده ولی سلطه چین بر بازار کفش و افزایش قیمت تمام شده مواد اولیه باعث نگرانی تولیدکنندگان این صنعت بوده است.

کشور عراق یکی از کشور های مورد هدف در امر صادرات دمپایی و صندل می باشد.از دیگر کشورهایی که می توان به عنوان بازار هدف این صنعت اشاره نمود کشورهای آذربایجان، ترکمنستان، پاکستان، افغانستان و عمان می باشد که امید است با توجه به ظرفیت تولید کشور ایران بتوانیم محدوده کشورها را گسترش داده و درصد بیشتری از این محصول به سایر کشورها عرضه کنیم.

در مرجع فروش عمده محصولات صندل مردانه و زنانه صادراتی این کالا ها در سایز ها، طرح ها و رنگ های متعدد موجود می باشند که افراد می‌ توانند با توجه به سلیقه شخصی خود و مقدار هزینه ی که برای خرید این کالا در نظر گرفته اند بهترین نوع این صندل را از این مرکز فروش با قیمتی استثنایی تهیه نمایند. محصولات صادراتی معمولا جزء برترین کالا ها بوده که با استفاده از مواد اولیه درجه یک تهیه می‌ شوند و دارای کیفیت قابل قبول می باشند که سالانه حجم بالایی از آن ها به کشورهای اطراف صادر می‌ شود.

صادرکنندگان صندل روفرشی در بازارهای جهانی

صادرکنندگان صندل روفرشی در بازارهای جهانی امروزه در کشور ما و سایر کشورهای فعال در زمینه صادرات صندل روفرشی ، تعداد تولید و توزیع کننده دمپایی روفرشی راحتی و یا مجلسی بسیار زیاد هستند که می توان با مراجعه به هریک از این مراکز دمپایی مورد نظر خود را خریداری نموده و از آن استفاده نمود. تولید کنندگان دمپایی روفرشی سعی دارند بنا به سلیقه و نظر مشتری دمپایی را تولید کنند . هم چنین بسیاری از تولید کنندگان بنا به سلیقه مشتری رویه دمپایی را با لباس های فرد ست می کنند که بسیار پر طرفدار و جذاب می باشد.توزیع کننده دمپایی روفرشی راحتی در بسیاری از نقاط کشور وجود دارند که سعی دارند که نیاز روزمره افراد را برآورده سازند.

2

  1. سلام وقتتان بخیر قصد دارم یه کفش فروشی بزنم.نمیدونم باید کجای تهران خرید کنم که هم ارزان و هم با کیفیت باشه.
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام وقت بخیر
      بستگی به سبک و مدلی که تصمیم دارید بفروشید در تهران بازار های زیادی هستش و البته کفش با کیفیت قیمت پایین ندارد و رابطه مستقیم دارند.
      لطفاً براي دريافت پاسخ سوالات خود، از طريق پر کردن فرم “آغاز همکاري”، در ابتداي همين صفحه، در انتظار دريافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشيد. مشاورين ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما