فروشگاه عرضه گیوه زنانه طرح سنتی

یکی از پاپوش هایی که از قدیم الایام در ایران رواج دارد، گیوه می باشد. همان گونه که برای مردان، گیوه های مخصوص آنها وجود دارد؛ برای زنان نیز نوعی گیوه زنانه در طرح و رنگ متنوع موجود می باشد. در فروشگاه مرکزی، عرضه گیوه زنانه طرح سنتی با کیفیت بالا و زیبا توسط همکاران ما با قیمت مناسب انجام می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید و یا به وب سایت ما مراجعه نمایید.

فروشگاه عرضه گیوه زنانه طرح سنتی

انواع مدل های گیوه زنانه طرح سنتی

انواع مدل های گیوه زنانه طرح سنتی پا، قلب دوم انسان محسوب می شود و مراقبت از آن، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برخی از مردم از قدیم تاکنون برای مراقبت از پا، از لوازمی مثل گیوه استفاده می کنند به ویژه که در قدیم، جاده ها سنگلاخی بود و زنان همپای مردان در کار کشاورزی و دامداری فعالیت می کردند و از این وسیله برای جلوگیری از آسیب به پاهایشان، استفاده می کردند و امروزه نیز از آن استفاده می شود.

گیوه های زنانه طرح سنتی، در رنگ های متنوعی تولید می شوند و تولیدکنندگان با بهره گیری از خلاقیت و ذوق هنری خود، نقش و نگارو طرح های منحصر به فردی ایجاد می نمایند. انواع گیوه زنانه به دو شکل طرح دار و ساده تولید می شوند. این گیوه ها برای افراد مختلف با سلیقه های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. عده ای، نوع رنگی طرح دار را بر می گزینند و عده ای از نوع ساده آن، استقبال می کنند.

این گیوه ها را می توانیم با لباس ها و اکسسوری متنوع، ست کرده و استایلی شیک و در عین حال سنتی رقم بزنیم. از طرح های متنوع آن می توان به طرح پاییزی، هندسی، رنگین کمانی و سایه روشن و… اشاره کرد. از میان این گیوه ها، کلاسیک ترین گیوه، گیوه تخت محسوب می شود که کفی و پاشنه ای هم سطح دارند. گیوه های لژدار نیز نوع دیگری از این گیوه های سنتی هستند که زیره آنها پلاستیکی می باشد. انواع دیگری نیز از این گیوه ها موجود می باشند که زیباترین آنها، گیوه های دست دوزی هستند که هنرمندان کشورمان با نهایت سلیقه با دست می دوزند.

خرید عمده گیوه زنانه طرح سنتی باکیفیت

خرید عمده گیوه زنانه طرح سنتی باکیفیت در فروشگاه مرکزی، انواع گیوه زنانه طرح سنتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب به فروش می رسد. این گیوه ها با بهترین نخ و مواد اولیه توسط هنرمندان ایرانی در حجم انبوه دوخته می شوند و همکاران ما با قیمت بسیار ارزان از تولیدکنندگان خریداری می کنند و سعی می کنند با حذف واسطه ها و هزینه های اضافی، با قیمت مناسبی به دست مشتریان در اقصی نقاط کشور برسانند.

شما نیز می توانید برای خرید گیوه زنانه سنتی با کیفیت فوق العاده بالا و طرح های چشم نواز به صورت حضوری یا اینترنتی به ما مراجعه کنید و آن را در تناژ بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما