مراکز فروش گیوه زنانه طرح سنتی

گیوه کفشی بسیار سبک و با ظرافت خاص است که هم نوع زنانه و هم مردانه آن در سایزبندی‌های گوناگون در بازار عرضه می‌شود. یکی از بهترین مدلهای زنانه این پاافزار‌ زیبا گیوه زنانه طرح سنتی است که رنگ‌ها و طرح های طبیعی گسترده ای روی آنها کار شده و زیبایی گیوه را بیشتر نمایان می‌سازد. فروش گیوه زنانه سنتی در مدلهای جدید و تنوع رنگبندی‌ بالا توسط مراکز عرضه این محصول مستقیم و شرایطی انجام می‌شود.

مراکز فروش گیوه زنانه طرح سنتی

مزایای استفاده گیوه زنانه طرح سنتی برای سلامتی

مزایای استفاده گیوه زنانه طرح سنتی برای سلامتی زنان علاوه بر انجام کارهای منزل فعالیت های گسترده ای در بیرون از خانه انجام می‌دهند به همین علت گاهی باید مسیرهای طولانی را پیاده برای انجام کارهای خود قدم بردارند بنابراین بهره مندی از کفش مناسب که بتواند خستگی را کاهش داده و از فشار آمدن بر روی پاها جلوگیری کند و در نهایت سلامتی آنان را حفظ کند بسیار اهمیت دارد.

گیوه از بهترین کفش‌های زنانه در بازار است که استفاده از آن سابقه بسیار طولانی دارد زنان روستایی در گذشته و حتی امروز پوشیدن گیوه را نسب به کفشهای پلاستیکی و مدرن ترجیح می‌دهند چرا که پوشیدن این پاپوش جذاب ضمن داشتن ظاهری زیبا برای سلامتی نیز بسیار مفید می‌باشد. گیوه از مواد طبیعی و الیاف تولید شده و جنس رویه آن نرم‌ و لطیف است و دوخت خیلی عالی روی آن انجام می‌شود که باعث دوام بیشتر این پاافزار‌ شده و وزن سبک آن حس خوبی را به استفاده کننده گیوه منتقل می‌کند.

اگر زمان زیادی پیاده روی میکنید یا احساس کمر درد دارید و می‌خواهید از پاهای خود بیشتر محافظت کنید و بدنبال کفش باکیفیت و استانداردی هستید استفاده از گیوه را فراموش نکنید. این پاپوش‌های سنتی هم از قیمت مناسبی برخوردار هستند و هم اینکه از کیفیت بالایی برخوردار هستند و بهترین لحظات را با استفاده از این کفش‌های شیک و جذاب برای خود ثبت خواهید کرد.

تولید عمده گیوه زنانه طرح سنتی

تولید عمده گیوه زنانه طرح سنتی تولید گیوه زنانه طرح سنتی همانطور که از عنوانش پیداست به صورت کاملا سنتی و دستی توسط تولیدکنندگان قهار این حرفه که در شهرهای مختلف سکونت دارند در تعداد عمده و حتی سفارشی نیز انجام می‌گیرد.

این محصول خارق العاده از دیر باز در بین اقوام مختلف ایرانی محبوبیت خاصی داشته و استفاده از آن حتی در بین اقوام لر و کرد به طور معمول رایج است، همانطور که امروزه استقبال مردم از خرید کالاهای سنتی افزایش پیدا کرده خرید گیوه نیز در لیست متقاضیان زیادی مشاهده می‌شود و حتی عده ای تصمیم گرفتند در زمینه فروش این پاپوش های زنانه فعالیت نمایند.

مجموعه ما این آمادگی را دارد تا سفارشات خریداران مختلف گیوه در سطح کشور را دریافت و بصورت رایگان درب آدرس آنها ارسال کند.

2

  1. چقدر قشنگ و رنگارنگ هست من میخوام سفارش بدم بعد اینکه اینها قابل شستشو هستند یا نه خراب میشه

    • سلام، وقت شما بخیر؛
      لطفاً برای دریافت پاسخ سوالات خود، از طریق پر کردن فرم “مشاوره و سفارش”، در انتهای همین صفحه، در انتظار دریافت پاسخ از سمت کارشناسان ما باشید. مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.
      با سپاس از شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما