عمده فروشی صندل زنانه مجلسی در تهران

در خرید عمده صندل زنانه شما باید قبل از همه خواسته های خود به عنوان خریدار عمده، نکاتی رو در نظر داشته باشید که خریداران و مشتریان خرید تکی به آن توجه می کنند که این امر باعث شناخت نیاز مشتری و در نتیجه فروش بالا و محبوب شدن شما به عنوان  عمده فروشی صندل زنانه مجلسی می شود.

تولیدی صندل مجلسی تهران

صندل مجلسی چنانچه که مشخص است باید ظاهری مناسب برای جشن و مهمانی داشته باشد پس می توان گفت اولین نیاز مشتریان شما تنوع در ظاهر و شیک بودن است. در این راستا تولیدی ها و کارگاه هایی در تهران با حضور طراحان با تجربه و به روز به تولید صندل های شیک زنانه می پردازند که در عین تنوع، ظاهری جذاب داشته باشند.

انواع صندل مجلسی زنانه

آنچه شما باید در عمده فروشی صندل زنانه مجلسی در نظر داشته باشید تنوع بالای مدل ها است، چنانچه برای اولین بار در این زمینه شروع به خرید فروش می کنید بهتر است ابتدا مدل های مختلف را در یک الی دو سری (کارتن) کفش خریداری کرده و پس از تشخیص سبک و سلیقه مشتریان فروشگاه و منطقه فروش خود سفارشات بیشتر در تیراژ بالا انجام دهید و در این صورت علاوه بر شناخت نیاز مشتری ریسک کمتری از نظر سرمایه دارید.

انواع صندل مجلسی زنانه

همه مشتریان خانم شما به یک صندل مجلسی نیاز دارند که یا قبلا خریداری کردند یا در آینده نزدیک خریداری می کنند بنابراین صندل های مجلسی زنانه از جمله صندل پاشنه دار، صندل لژدار، صندل تخت، صندل جیر یا مخملی و دیگر انواع صندل های زنانه که در ادامه بیشتر به آنها می پردازیم.

خانم هایی که قد بلندی دارند و همچنین مشتریانی که حتی در ظاهر مجلسی خود به دنبال خاص بودن استایل خود هستند صندل زنانه مجلسی تخت رو انتخاب می کنند و خانم هایی با قد کوتاه تر و سبک پوشش زنانه تر صندل زنانه پاشنه دار انتخاب خواهند کرد.

تولیدی صندل حراجی

بیشترین تولیدی های صندل حراجی در تهران هستند، هرکجا صحبت از حراجی باشد انتظارات به سمت قیمت پایین است و در این زمینه خرید مستقیم از تولیدکننده همیشه به صرفه برای خریدار عمده صندل است و که با توجه به حجم درخواست و نیاز بازار در فصل گرما فروش بالایی دارد.

شروع قیمت های صندل های حراجی از 60 هزار تومن تا 80 هزار تومن است که سود خوبی برای عرضه کنندگان و فروشندگان آن دارد البته باید توجه داشته باشید که زیره این صندل ها از مواد نو ساخته نشده شده است و نمی توان آنها را غالبا در گروه صندل های طبی قرار داد. در هنگام خرید عمده توجه داشته باشید که این صندل ها جعبه ندارند و اکثرا هر سری صندل داخل یک کارتن بسته بندی شده است.

تولیدی صندل حراجی

تولیدی صندل زنانه ارزان

تولیدی صندل زنانه تهران 90 درصد بازار عمده فروشی صندل تهران را در دست دارد، شما با دنبال کردن اینستاگرام عمده فروشی صندل زنانه و پخش عمده صندل زنانه می توانید صندل های پرفروش رو شناسایی کنید و علاوه بر آن از رنج قیمت فروش صندل ها با خبر شوید و با دانستن این که چه مدل صندل در چه تعدادی می خواهید سفارش دهید باعث می شود خرید عمده درست تر و به صرف تری داشته باشید.

مرکز فروش عمده صندل زنانه

مرکز فروش عمده صندل در تهران است البته شهرهای دیگر هم در این زمینه تولیدات خوبی دارند ولی بیشترشان مصرف کننده و خریدار هستند و نتوانسته اند در مرکز فروش عمده صندل زنانه با این شهر رقابت عمده داشته باشند. اگر در تهران قصد خرید عمده صندل زنانه مجلسی یا بوت چرم زنانه را به صورت حضوری دارید می توانید به بازار برزگ تهران و باغ سپهسالار مراجعه کنید.

بازار عمده فروشی صندل تهران

بازار عمده فروشی تهران فقط مختص صندل نیست بلکه در 6 ماه اول سال فروش عمده کفش و صندل های تابستانی تولید و پخش می کنند و در 6 ماه دوم سال کفش زمستانی را در برنامه کاری خود دارند. در واقع با توجه به تغییرات فصلی نوع محصولات و تولیدات تغییر می کند و بازار عمده فروشی صندل زنانه مجلسی در تهران همان بازار کلی عمده فروشی کفش نیز شامل می شود.

بازار سید ولی یا بازار پانزده خرداد و همین طور بازارچه شاپور هم شامل این منطقه از بازار عمده فروشی صندل تهران می باشند.

پخش عمده صندل زنانه خارجی

صندل های عمده زنانه خارجی همانطور که مشخص است عمدتا وارداتی هستند و از کشور هایی مثل چین، ترکیه، هند و پاکستان از طریق بنادر وارد ایران می شوند و صندل های خارجی بنا به درجه کیفیت مواد مصرفی به کار رفته در تولیداتشان قیمت های متفاوتی دارند.

باید توجه داشته باشید که بسیاری از صندل های زنانه مجلسی که با عنوان خارجی خرید و فروش می شوند در تولیدی های تهران تولید و عرضه می شوند.

چنانچه به دنبال عمده فروشی صندل زنانه مجلسی در تهران هستید می توانید از طریق پر کردن فرم همکاری با کارشناسان ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما